dimarts, 5 d’octubre del 2010

Barca

Estimat Amic meu,
si podies venir,
amb la barca del temps,
amb el vent de llevant
a l'Alguer

I senties amb mi
com és viu
i arrelat i tant clar,
aquest nostre parlar
català de l'Àlguer,

Com et diu el teu nom
com et diu el teu nom
i somriu la ciutat
allunyat amic meu.

Allunyat amic meu,
allunyat amic meu
que ara ets als carrers
a l'indret
on comencen a obrir
el record, el veler, i el camí,
el camí que et va ser
sempre car,
el camí de la mar de l'Àlguer.

Si podies venir
amb la barca del temps,
amb el vent de llevant,
amb la barca del temps.

Com et diu el teu nom,
com et diu el teu nom
i somriu la ciutat,
allunyat amic meu.

Allunyat amic meu,
si podies venir amb
la barca del temps...

Amb la barca del temps..

1 comentari:

Anònim ha dit...

lA FOTO MOLT MACA, LA POESIA PRECIOSA...¡¡